Skip to main content

Satin Lip

APA KATA PAKAR PERUBATAN,
Bibir mempunyai lapisan perlindungan luar yang amat nipis. Apabila usia meningkat, lapisan yang nipis ini bertambah tipis. Untuk memburukkan lagi keadaan, kulit bibir tidak memiliki kelenjar peluh atau sebum. Tanpa lapisan perlindungan peluh dan minyak semula jadi ini, bibir cepat kering, mudah mengelupas dan menjadi tua lebih cepat berbanding kulit di bahagian-bahagian badan yang lain.


FAKTA: Untuk mereka yang berkulit cerah, saluran darah yang boleh dilihat pada bibir membuatkan bibir kelihatan berwarna walaupun ia sebenarnya tidak mengandungi pigmen. Untuk mereka yang berkulit gelap, bibir mengandungi tahap melanin yang tinggi yang membuatkan bibir kelihatan lebih tebal dan saluran darah hampir tidak kelihatan.



Lip Balm - Ujian klinikal menunjukkan bahawa satu aplikasi Satin Lips® Lip Balm sahaja sudah berkesan untuk melembapkan bibir sekurang-kurangnya selama enam jam.


Lip Mask - Berkesan untuk mengelupaskan sel-sel kulit mati pada permukaan yang menyebabkan bibir kelihatan kusam dan tak bermaya.


BAGAIMANA PRODUK INI MEMBANTU ANDA

Satin Lips® Lip Balm mengandungi ramuan bahan-bahan istimewa, termasuklah derivatif vitamin A dan E Bibir mempunyai lapisan perlindungan luar yang amat nipis. Apabila usia meningkat, lapisan yang nipis ini bertambah tipis. Kita kehilangan lapisan perlindungan minyak dan air yang penting untuk mengekalkan lembapan bibir. Tanpa lapisan perlindungan peluh dan minyak semula jadi, bibir cepat kering, mudah pecah-pecah dan menjadi tua lebih cepat berbanding kulit di bahagian-bahagian badan yang lain.

Satin Lips® Lip Mask mengandungi manik-manik halus yang bertindak lembut dan berkesan untuk mengelupaskan sel-sel kulit mati pada permukaan yang menyebabkan bibir kelihatan kusam dan tak bermaya.

serta Ceramide 2, untuk membantu melembapkan bibir yang kering dan kasar. Balm ini melembapkan bibir sekurang-kurangnya selama enam jam, di samping membentuk satu perlindungan limunan untuk mengekalkan lembapan bibir.

BAHAN-BAHAN UTAMA & FUNGSI
Ekstrak teh hijau (ekstrak Camellia sinensis)
Antioksidan: Bahan ini, yang juga dikenali sebagai pemusnah radikal bebas, membantu melindungi kulit daripada kesan-kesan negatif akibat radikal bebas dari persekitaran.
Agen Penyegar: Terkenal dengan ciri-ciri yang menenang dan menyegarkan.
Derivatif Vitamin C (Askorbil palmitat)
Antioksidan: Bahan ini, yang juga dikenali sebagai pemusnah radikal bebas, membantu melindungi kulit daripada kesan-kesan negatif akibat radikal bebas dari persekitaran.
Derivatif Vitamin A (Retinil palmitat)
Perapi: Memperbaiki penampilan kulit (contohnya, kulit kelihatan lebih lembut, lebih licin).
Derivatif Vitamin E (Tokoferol acetat)
Antioksidan: Bahan ini, yang juga dikenali sebagai pemusnah radikal bebas, membantu melindungi kulit daripada kesan-kesan negatif akibat radikal bebas dari persekitaran.
Ceramide 2
Perapi: Memperbaiki penampilan kulit (contohnya, kulit kelihatan lebih lembut, lebih licin).

TEMPOH PENGGUNAAN
Lebih kurang 11 bulan apabila set bibir digunakan 3-4 kali seminggu.

CIRI-CIRI
Sesuai untuk kulit sensitif
Diuji secara klinikal untuk kerengsaan dan alergi kulit
Bebas daripada pewangi
Bebas daripada minyak
Tidak komedogenik
Diuji oleh ahli oftalmologi
Sesuai untuk pemakai kanta lekap

Comments

Popular posts from this blog

UPDATE....Promosi...Siapa nak sample percuma....

UOL bulan ni adalah bulan kelahiran Leeza...jgk bulan kelahiran anak sulong Leeza (Adli) dan jgk ulangtahun perkahwinan Leeza yg ke -10... Sempena perayaan berganda-ganda ini Leeza dengan rendah hati dan suka hatinya nak beri sample produk2 Mary Kay pada uols dgn percuma... Antaranya : 1. TimeWise Foundation ( yang Leeza mmg suka sgt... ) 2. Mary Kay Maskara 3. New Botanical Skin Care Tapi dengan syarat ok ... 1. follow my blog... 2. Tinggal nama......diruang komen dan emailkan saya  nama....address...contact num...bagi skin care...sila nyatakan jenis kulit anda...kering...berminyak @ kombinasi...untuk foundation sila nyata range warna kulit anda ok ...kalu kat ruangan komen tu guna nick name...make sure kat email pun nyatakan nick name anda ok...senang sy nak tentukan siapa tuannya... Limit hanya kepada  35 org shj   tinggal 32 lagi 20 je lg yea ...atau selagi stok masih ada....kos penghantaran di tangung oleh Leeza yea don't worry....

Kenapa mask penting untuk wajah?

Fungsi utama mask adalah untuk membuang kotoran dan sel kulit mati daripada lapisan kulit yang tidak dapat di lakukan oleh pencuci muka sahaja  Jika anda tidak menggunakan secara rutin penjagaan, kulit akan KUSAM, TIDAK BERMAYA, dan BERMINYAK serta WHITEHEAD akan menetap bebas di wajah anda. 🌸MASK TIMEWISE 🌸  Untuk wanita yang ingin menenang penuaan 👉🏻fungsi mask timewise miracle gel  ✅segera menghidrat dan mengunci kelembapan ✅kulit berasa lebih tegang,lebih sihat dan lembut  ✅membantu mengecilkan pori dan mengurangkan garis halus serta kedutan  🌸BOTANICAL EFFECT MASK🌸  👉🏻fungi botanical effect mask  ✅menganjalkan kulit  ✅membuang blackheads dan whitehead pada wajah  ✅membuang sel kulit mati dan tiada lagi kulit kusam  ✅melicinkan kulit dan mencerahkan wajah  ✅menganjalkan kulit 

Bagaimana nak tambah pendapatan bulanan.

Assalamualaikum uols. Hari ni Leeza nak cerita2 tentang bagaimana kiter nak tambah pendapatan bulanan. Mungkin ramai kat luar sana mempunyai masalah yang sama dengan Leeza. Leeza walaupun kerja kerajaan tapi tanggungan Leeza sangat besar.Kenapa...? Kalau ada yang masih belum kenal Leeza, Leeza ni mempunyai 8 cahaya mata anugerah Allah. Jadi kalau tinggal di bandar ni cabaran bab perbelanjaan ni memang biasa kan. Jadi... apa yang Leeza buat? Leeza buat Mary Kay ni la. Senang ke buat Mary Kay ni? Untung ke? kan... Kalau kiter have to buat kiter akan buat walaupun susah betul tak? Semua perempuan suka cantik so sebenarnya tidaklah susah sangat buat Mary Kay ni cuma kena follow cara yang Mary Kay dah bagi dan rajin berusaha. So Leeza ni sebenarnya bukanlah jenis yang pandai sangat bercakap bab2 marketing ni, ditambah pulak ada big 'M' yang selalu menghalang kejayaan tu. hahahahaha. Leeza sendang berusaha... berusaha melawan alasan2 yang dicipta oleh diri sendiri. Berusaha men